Friday, February 13, 2015

NIKE TRAINING CENTER - The NTC Studio Berlin


Little update that I wanted to share with you: yesterday morning I went to the NTC Studio in Berlin with the WALD Crew. Nike invited for a personal training session with Nada Ivanovic who is usually training German celebrity babes like dear Elif, Joy Denalane or Lary.

Heute gibt es ein kleines Update, das ich mit euch teilen wollte: Gestern war ich im NTC Studio in Berlin mit der WALD Crew. Nike lud zur geschlossenen Trainings Session mit Nada Ivanovic, die normalerweise Celebrities wie die herzallerliebsten Girls Elif, Joy Denalane und Lady trainiert.



In a beautiful little studio above the Nike Store at Tauentzienstrasse we had a one hour work-out that quickly took over our complete bodies so that we all went home - or rather to work since Dana, Joyce and I went straight working in the store - with everything aching. Even while I am writing this and only using my finger tips, a little ache is constantly running through my arms haha. But in the end the ache is a good sign, right? Nada pushed so hard that my almost daily dance training (you might know, or not know, I dance hip hop since I am 8 and modern dance for 2 years now) felt like easy-peasy nothing in comparison.
That said, if you want to work precisely on your body and focus, the Nike Training Club (NTC) is an awesome free of charge possibility to do so. Grab your best friend and register online for the classes - you can take one per week. MAKE EVERY MOVE COUNT.

In einem wunderschönen kleinem Studio über dem Nike Store in der Tauentzienstraße, hatten wir ein einstündiges Work-Out, das uns so schnell aus der Bahn geworfen hat, dass wir danach alle mit schmerzen nach Hause - beziehungsweise für Dana, Joyce und mich ging es direkt zur Arbeit in den Store - gingen. Während ich diesen Post schreibe und nur meine Finger benutze, zieht sich konstant ein kleiner Schmerz durch meine Arme haha. Aber immerhin ist das ja auch ein gutes Zeichen, richtig? Nada hat uns so hart getrieben, dass mein fast tägliches Tanztraining (vielleicht wisst ihr es, vielleicht auch nicht, ich tanze Hip Hop seit ich 8 bin und Modern Dance seit 2 Jahren) kaum zu vergleichen ist. 
Soviel gesagt, wenn ihr präzise an eurem Körper und Fokus arbeiten wollt, ist der Nike Training Club (NTC) eine großartige Möglichkeit es ganz umsonst zu tun. Schnappt euch am besten eure beste Freundin und registriert euch online für die nächsten Classes - man kann sich für eine pro Woche anmelden. MAKE EVERY MOVE COUNT.







Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


1 comment :