Friday, August 8, 2014

Product Love: MARC BY MARC JACOBS WATCH

pictures via Christ.de

 The never ending search for something. That is what my search for the right watch feels like. I own a few but barely wear any of them - and for sure not on regular basis. I mean it is very handy to not always have to get out the smartphone from the bottom of my bag but somehow there is always something: too bold, too small, too sporty.
Now I discovered this model from Marc by Marc Jacobs. A modern and minimalist aesthetic with a classic design. The clock-face is rather broad but thanks to the flat body it looks beautiful and elegant on the wrist.
Whether the watch is worth its 179€ is not yet decided for me. Maybe it makes a good Christmas present. Regarding its outter looks I would give 10/10 points immediately!


Die ewige Suche. So kommt es mir vor in Sachen Armbanduhr. Ich besitze einige aber trage kaum eine davon und sicherlich nicht regelmäßig. Schon praktisch nicht immer das Handy raus kramen zu müssen aber die eine ist doch irgendwie klobig groß, die andere zu klein oder zu sportlich. Nun habe ich dieses Modell von Marc by Marc Jacobs entdeckt. Eine modern minimalistische Ästhetik in klassischer Aufmachung. Das Ziffernblatt und Armband ist eher breit, durch das flache Gehäuse aber trotzdem wunderschön elegant an der Hand.
Ob ich sie für 179€ tatsächlich bestelle ist noch nicht entschieden. Vielleicht wünsche ich sie mir zu Weihnachten. Vom Aussehen erhält sie von mir allemal 10/10 Punkten! Sowohl in schwarz-gold als auch in silber gibt es sie hier bei Christ im Online Shop. Übrigens eine super Anlaufstelle für zeitlosen klassischen Schmuck der qualitativ mithält.



Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


No comments :

Post a Comment