Tuesday, August 5, 2014

Outfit: SOCCER SHORTS AND LEATHER TOP



You think one must get crazy enduring the unpleasant hot and sticky weather in Berlin these days. Maybe that was the moment I decided to go out in those Nike soccer shorts (which I swiped from my brother long time ago) and combined them with a leather top and heels in the middle of the day in the middle of an ordinary day. But then again I am celebrating my holidays! My one month internship at lovely Berlin designer Isabell de Hillerin is over. It was a wonderful one month and under different circumstances I would have surely stayed longer but I am just so greatful to enjoy some free time now. Let's see what I will come up with in the next 6 weeks until uni starts again.

Bei dem herzlich unangenehm schwülen Wetter, das die Tage in Berlin vorherrscht, müsste man eigentlich schon glatt verrückt werden. Das war wohl auch der Moment in dem ich entschieden habe in dieser Nike Fußball Shorts (die habe ich vor langer Zeit mal von meinem Bruder stibitzt) mitten an einem stink normalen Tag vor die Tür zu treten. Unzwahr kombiniert mit einem Leder Top und Heels! Dann wiederum feiere ich auch meine Ferien. Der eine Monat Praktikum bei der lieben Berliner Designerin Isabell de Hillerin ist nun vorüber. Unter anderen Umständen wäre ich sicherlich länger geblieben, allerdings freue ich mich nun unglaublich darüber endlich Freizeit zu genießen. Mal sehen, was ich mit den nächsten 6 Wochen, bis zum erneuten Studiumsbeginn, anstelle.


  •  leather top - Second Female (customized)
  • shorts - Nike (similiar here)
  • shoes - H&M (old)
  • necklace - Malaikaraiss



photography//Lois Opoku



Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


2 comments :

  1. Auch wenn dich nichts entstellen kann, die Hose hätte ich dazu nicht angezogen. Der Rest des Outfits ist aber top :D

    Liebe Grüße,
    Franzi

    ReplyDelete
  2. love that shoes <3

    www.stepfromsteph.blogspot.com

    ReplyDelete