Sunday, August 10, 2014

Outfit: EASY PEASY



My must-have clothing piece for summer? Lightweight shorts! Whether in white and blue stripes as seen on me here or whether striking orange like this model from Zara, wide cut and cooling soft I could have them in any colour. They are my perfect alternative for skirts. "Skirts" in which you can jump around carelessly without having to be afraid that the wind comes from the wrong angle. ;-)
I combined them with a loose white cropped t-shirt, espadrilles and a fine gold necklace. Not to forget the pullover in case it gets gold in the late evening.

Mein Must-Have Kleidungsstück für den Sommer? Leichte Shorts! Ob in blau-weißen Streifen wie ich sie hier trug oder ob in grellem Orange, wie dieses Modell von Zara - solange sie weit geschnitten sind und aus kühlend weichen Stoffen bestehen, könnte ich sie in jedem Design haben. Für mich sind sie die perfekte Alternative zum Rock. "Röcke" bei denen man nicht Angst haben muss, dass der Wind jede Sekunde aus der falschen Richtung kommt. ;-)
Kombiniert habe ich sie mit einem lockeren weißen Crop Shirt, Espadrilles und einer feinen goldenen Kette. Nicht zu vergessen den Pullover über die Schulter, sollte es am späten Abend noch kalt werden.


  •  t-shirt - 1440 Weekday
  • shorts - Zara
  • pullover - Forever21
  • espadrilles - Stella McCartney
  • necklace - Malaikaraiss

photography//Berat Oeztas



Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


1 comment :