Wednesday, May 1, 2013

Outfit: WITHOUT PASSION LIFE IS NOTHING




Happy May 1st! I am having a day off from work today and slept in - hope you are having a nice start into my second favourite month of the year aswell (I love love love spring but June - my birthday month - is the best hehe). 
Last weekend was the bi-annual Designer Sale at Station Berlin again. After I scored a few crazy amazing pieces for fractions of the original price (this Frida Weyer dress, these Jeffrey Campbell inspired platforms and my beloved studded purse) last time already I could not resist to revisit. I'll show you what landed in my shopping bag soon, for now I want to present you my outfit of the day. 

I wore a sweatshirt tee saying "Without Passion Life is Nothing" which absolutely fits my belief, my semi-transparent bomber jacket and a white wool vest over it, a simple black skirt, black tights, black boots, a mix of fine gold and silver jewellery and the Stylescrapbook for Kipling camera bag which I bought nearly a year ago! Wow time flies...


Happy 1.Mai! Ich habe heute frei und habe erst einmal schön ausgeschlafen - hoffe ihr hattet ebenfalls einen guten Start in meinen zweitliebsten Monat des Jahres (ich liebe ja jeden Monat des Frühlings, aber Juni - mein Geburtstagsmonat - ist nun mal der Beste hehe). 
Letztes Wochenende fand wieder der große Designer Sale im Station Berlin statt, den es hier zwei mal im Jahr gibt. Nachdem ich beim letzten Mal bereits einige saugeile Teile (das Frida Weyer Kleid, diese Jeffrey Campbell inspired Schuhe und mein geliebtes nietenbesetztes Portemonnaie) zum Bruchteil der eigentlichen Preise abgestaubt hab, konnte ich es mir nicht nehmen lassen wieder hinzugehen.  Ich zeige euch bald mal was in meinen Einkaufstüten gelandet ist. Nun möchte ich euch erst einmal mein Outfit des Tages zeigen. 

Ich trug ein Sweat T-Shirt mit der Aufschrift "Without Passion Life is Nothing" was absolut meiner Ansicht entspricht, meine semi-transparente Bomberjacke mit weißer Wollweste darüber, einem simplen schwarzen Rock, schwarze Strumpfhose, schwarze Boots, ein Mix aus feinem Gold- und Silberschmuck und meine Stylescrapbook for Kipling Kameratasche, die ich nun bereits seit etwa einem Jahr besitze! Wow, wie die Zeit vergeht...













photography// Berat Oeztas





Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


9 comments :

  1. I totally agree to your shirt! :)
    Your Outfit looks chic and cool as always ;)

    Much Love
    InspiringThing

    ReplyDelete
  2. Great outfit, seems like something I would wear. Your jewelery and boots make me jealous not gonna lie.

    Can't wait to see what you bought!


    Ally @ http://thefittedframe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. perfection in every way <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw makes me so extremely happy to hear that :))

      Delete
  4. Wunderschöner Post
    und sehr schöner Blog
    Vielleicht hast du ja lust bei meiner Blogvorstellung mit zu machen:
    http://thfranzi.blogspot.dk/p/blogvorstellung.html

    ReplyDelete
  5. tolles outfit :D die weste ist so schooeeen!

    ReplyDelete