Tuesday, May 21, 2013

Outfit: SUMMER SPIRIT



Four days off in a row (seems like holidays!) came super surprisingly and so I had no plan what to do with my new gained time. Then I realised there are so many things that I lost track on in the past few weeks. First I was finally able to get a little bit more creative with my photo edits, second I will take a dance lesson today (haven't done that for months!!) and third my 18th birthday is coming up and I have found the perfect party location over the weekend. It's going to be more of cozy get-together in the most charming café/beer garden near water and I honestly can't wait!
Also I shouldn't forget to mention the perfect weather for me to wear my new One Teaspoon shorts! How do you like my outfit? xx

Vier Tage am Stück frei (das ist ja wie Ferien!) kamen total überraschend und somit hatte ich so ziemlich keinen Plan was ich mit meiner neu gewonnenen Zeit anstellen sollte. Dann habe ich gemerkt, dass ich einige Dinge in den letzten Wochen ganz schön vernachlässigt habe. Erstens hatte ich nun endlich wieder Zeit meine Fotos etwas kreativer zu bearbeiten, zweitens werde ich heute mal wieder eine Tanzstunde nehmen (das hab ich seit Monaten nicht mehr geschafft!!) und drittens ist bald mein 18.Geburtstag und ich habe über das Wochenende die perfekte Party Location gefunden. Es wird eher ein gemütliches Treffen in dem bezaubernsten Café/Biergarten nahe am Wasser und ich kann es kaum erwarten!
Außerdem möchte ich mal auf dieses fantastische Wetter hinweisen, welches perfekt dafür ist meine neue One Teaspoon Shorts auszuführen. Wie findet ihr mein Outfit? xx






photography//Leeloo



Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


4 comments :

  1. Hey,
    amazing Outfit. I love your pants.
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Tolles Outfit,ich liebe deine neuen Shorts!:)

    choconistin.blogspot.de ,lg♥

    ReplyDelete