Monday, May 13, 2013

Outfit: CHERRY BLOSSOMS



They are on every blog at the moment - beautiful dainty and pink: the cherry blossoms! When I saw the flourishing tree during a weekend stroll in the park, it thrilled me just as much. Seriously there is no way to walk by these darlinhs without taking a few pictures.
My outfit grey, black and rocking sporty does not fit the atmosphere so much but never mind, it's all about the little unperfect details.
Since I started my internship I have taken full use of my sneaker collection (thanks for the invention of pure comfort) but am now searching for another kind of summer shoe. I don't like most ballerinas, sandals or loafers very much.. thinking of Balenciaga inspired cut-out boots but how hard is it to find the perfect low-budget pair?? Do you have any similiar shoe ideas or advice where to look? :-)

Have a nice week, my darlinhs! xx

Man sieht sie momentan auf allen möglichen Blogs - wunderschön, zart und pink: Kirschblüten! Als ich am Wochenende auf diesen blühenden Baum im Park stoß, riss es mich auch mit. Ehrlich, ich konnte einfach nicht vorbei gehen ohne ein paar Fotos zu machen. 
Mein grau-schwarzes rockig sportliche Outfit passt zwar nicht ganz zur romantischen Atmosphäre aber es kommt immerhin auf die kleinen unperfekten Details an. 
Seit ich mein Praktikum angefangen habe, schöpfe ich meine Sneaker Sammlung aufgrund des Komforts völlig aus, suche aber jetzt doch noch nach einer schöneren Sommerschuhvariante. Ich trage nicht so gerne Ballerinas, Sandalen oder Loafers und habe daher an solch Balenciaga isnpirierte Cut-Out Boots gedacht. Wie schwer ist es denn bitteschön ein schönes nicht zu überteurtes Paar zu finden?? Habt ihr vielleicht andere Ideen für Sommerschuhe oder wisst ihr wo man solche Boots finden könnte?

Ich wünsche euch eine schöne Wochen meine darlinhs! xx



  • dress - New Look*
  • vest - New Look*
  • sneakers - Vty
  • earrings - Stella&Dot*
  • bag - vintage



Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


2 comments :

  1. cool! love ur leather vest! I want it !

    ReplyDelete
  2. Great pictures.
    Beautiful location and outfit.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete