Monday, April 15, 2013

New In: SPRING ACCESSORIES



 Hello sun! You are finally here and I hope you will stay this time because I'm totally prepared for spring accessory-wise. My new favourite purchases which will most probably be my precious companions through at least the season are the Monki blue-toned mirror sunnies, Sally Hansen "Kock-A-Mango 560" nail polish and By Boe silver square ring from WALD Berlin. It's all about the little details that make every outfit work. xx

Hallo Sonne! Endlich bist du da und ich hoffe du wirst bleiben denn ich bin was Accessoires angeht bereits super auf den Frühling vorbereitet. Meine neuen Lieblingseinkäufe, die mich ziemlich wahrscheinlich mindestens die ganze Saison begleiten werden sind die blau-getönte Monki Spiegelsonnenbrille, Sally Hansen "Kock-A-Mango 560" Nagellack und By Boe silber Quadratring aus dem WALD Berlin. Es kommt einfach auf die kleinen Details an, die jedes Outfit funktionieren lassen. xx








Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


6 comments :

  1. Alle 3 Sachen bitte einmal einpacken und mir schicken ;) Ich bin hin und weg. Vor allem der Ring hat es mir angetan ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicht wahr? By Boe ist eine super tolle Schmuck Marke aus New York, die ich durch mein Praktikum beim WALD Berlin entdeckt habe *-* Jetzt liebe ich die haha :D

      Delete
  2. Wow, those accessories are really nice. I love all those.

    ReplyDelete
  3. Neutral colours are a perfect match for the spring season. I like the nail polish colour. It is so attractive.

    ReplyDelete
  4. Love the ring, never seen square one's before

    ReplyDelete