Sunday, April 14, 2013

Monki Wishlist




Such a new Monki store in the city definitely seduces me to shop. Sometimes these purchases aren't thought through very well so that the items and up living in my closet for the longest time.
That's why I clicked myself through the latest Monki collection and put together a shopping list. 
Monki has a lot of hip fashion, trend inspired for our young generation of free spirits. This season vor example a great mix of 90's vintage and sporty. In this post I gathered my favourite items, we will see which will actually end in my shopping bag. Which piece would you buy? I already bought one of these - my absolute love - on Friday after work. Can you guess which?  

While we are at it, I want to show you a couple of the amazing Monki Spring/Summer campaign shots. I a-d-o-r-e the cleverly implemented picture in picture idea!

Solch ein neuer Monki Laden in der Stadt verführt mich schon sehr zum Shoppen. Diese Einkäufe, muss ich sagen, sind schnell mal nicht besonders durchdacht, sodass die Teile dann die meiste Zeit in meinem Kleiderschrank hängen bleiben. 
Deshalb habe ich mich gestern durch die aktuelle Monki Kollektion geklickt und eine Shoppingliste zusammengestellt. 
Monki steht für hippe trendorientierte Mode für uns, die junge freilebige Generation. Diese Saison haben sie einen tollen Mix aus 90's und sportlichem Chic. In diesem Post habe ich meine Lieblingsstücke gesammelt. Mal sehen welche am Ende wirklich in meiner Einkaufstüte landen werden. Welche würdet ihr kaufen? Ein Piece habe ich mir Freitag nach der Arbeit tatsächlich schon gekauft - könnt ihr erraten welches Stück mein absoluter Favorit ist?

Wo wir schon einmal über Monki reden, möchte ich gern auf die Frühling/Sommer Kampagne hinweisen, denn ich l-i-e-b-e die clever umgesetzte Bild-in-Bild Idee!



photos via Monki Press




Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


1 comment :

  1. sososo want the monki bralette, I'm off to london in a few weeks and will be hunting it down! xxx

    http://abambilegsblog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete