Thursday, March 28, 2013

Outfit: MAUERMARKT



Absolutely tired of winter. Even tired of saying it and hearing it but it still won't go away! Caught myself at pretending it to be spring by going to the Mauerpark flea market last weekend with Caroline. Didn't change the fact that we ended up nearly freezing to death on the search for something warm to eat afterwards. Nevertheless it was a nice day and brought me in some new beautiful gold swag ;-)

Ich habe den Winter nun wirklich satt. Ich kann es auch gar nicht mehr sagen oder hören, aber er mag dennoch nicht abhauen! Ich erwische mich nun dabei wie ich so tue als wäre es bereits Frühling. Letztes Wochenende war ich nämlich mit Caroline auf dem Mauerpark Flohmarkt. Tja, wir sind danach auf der Suche nach was Warmen zu essen fast erfroren. Trotzdem war es ein schöner Tag und hat mir ein paar neue goldene Schmuckstücke eingebracht ;-)


  • coat - Zara
  • tartan shirt - Zara
  • top - Augustin Silk
  • pants - Dr.Denim via Coutie
  • boots - Boohoo
  • rings - Camden Market London
  • backpack - Mauermarkt




photography// Caroline Leonhard




Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:


1 comment :

  1. Loving this look! I adore your shoes and backpack, I would definitely wear them.

    x Mariana | www.goingteen.blogspot.com

    ReplyDelete