Sunday, March 17, 2013

Isabell de Hillerin & Esther Perbandt Private Pre-Order Celebration



SATURDAY EVENING. Isabell de Hillerin and Esther Perbandt are hosting a Pre-Order and Sale at the Esther Perbandt store in Berlin Mitte this weekend. Yesterday evening they gathered a few friends and colleagues to celebrate the pre-order. It was a small round in a very comfortable atmosphere so that I, and Berat who was with me, finally got the chance to meet and chat with designer Isabell de Hillerin in person (remember how much I posted about her already here, here & here for example). I can happily say that it was a great pleasure to meet such a lovely open-hearted woman with impeccable sense of fashion!

SAMSTAG ABEND. Isabell de Hillerin und Esther Perbandt veranstalten dieses Wochenende gemeinsam einen Pre-Order und Sale im Esther Perbandt Store in Berlin Mitte. Gestern Abend haben sie zusätzlich ein paar Freunde und Kollegen eingeladen um den Pre-Order zu feiern. Es war eine kleine Runde in gemütlicher Atmosphäre, sodass ich (und Berat, der mich begleitet hat) endlich die Chance hatten persönlich mit Designerin Isabell de Hillerin zu plaudern (wahrscheinlich wisst ihr noch wie oft ich von ihr berichtet habe z.B. hier, hier & hier). Ich kann euch auf jeden Fall sagen, dass es mir eine große Freude war solch eine herzliche reizende Person mit fantastischem Sinn für Mode kennenzulernen!





  • jacket - New Yorker
  • top - Joseph
  • necklace - Claire's
  • pants - Zara
  • bag - Topshop
  • shoes - Jana Shoes

Liked this post? Become a DARLINH and follow me on:

1 comment :

  1. shit ich habs verschlafen!! -.-'''
    Egal sahst toll aus! :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    ReplyDelete