Thursday, January 10, 2013

Look: IN FOCUS



You surely notice that today's outfit photos look a little bit different than usual. Increased depth of focus, brighter harmonic coloring what makes a totally boring street look like the perfect photo shooting location! These photos developed thanks to charming Caroline and her new fixed focal length lens. I am super impressed by its performance and am thinking about investing into one myself. What do you think?

Outfit-wise I was very much in the mood of wearing my Sugarfree Platform Boots. Probably have to get used to wearing heels again after the slippery Dezember to survive Berlin Fashion Week on my favourite shoes next week! Oh my I can't wait! Today I combined a casual layered look. Very warm & cosy wool cardigan, denim jacket, Guns'n'Roses print top (new in thanks to my kindly sponsored New Look giftcard), Zara black skinny pants and two toned loop scarf, big black bag as usual and my Stella&Dot customized charm necklace.

Sicherlich habt ihr bemerkt, dass die heutigen Fotos wieder ein bisschen anders als sonst sind. Eine stärkere Tiefenschärfe, allgemein natürlich hellere Farben, sodass eine langweilige Straße so aussieht als wäre sie die perfekte Fotoshooting Location! Die Fotos sind dank Caroline und ihrem neuen Festbrennweiten-Objektiv entstanden. Ich bin von den Ergebnissen wirklich beeindruckt und denke jetzt ernsthaft daran auf in ein solches Objektiv zu investieren. Was meint ihr?

Outfittechnisch hatte ich große Lust meine Sugarfree Plattform Heels anzuziegen. Ziemlich wahrscheinlich muss ich mich schnell wieder an hohe Schuhe gewöhnen damit ich die Berliner Fashion Week nächste Woche in meinen Lieblingsschuhen überlebe! Oh my, wie ich mich darauf freue! Ansonsten ist der heutige Lagenlook sehr alltagstauglich. Warmer gemütlicher Wollcardigan, helle Jeansjacke, Guns'n'Roses Print Top (dank meinem gesponsorten New Look Gutschein), Zara Skinny Jeans und zweifarbigem Schlauchschal, Big Black Bag und meiner Stella&Dot Charmkette.





photography// Caroline Leonhard




8 comments :

  1. Das Outfit gefällt mir sehr gut, besonders die Schuhe finde ich toll! Viel Spaß auf der Fashionweek. Ich hoffe du überstehst den Abend in den Schuhen gut :)

    ReplyDelete
  2. oh anh, solch ein heißes schuhwerk!
    <3

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete