Saturday, January 26, 2013

Berlin Fashion Week Day 3


On third day of Berlin fashion week I really had no time to shoot my outfit. It started with Bread&Butter as you know from yesterday's post. Afterwards I had to hurry straight to Villa Elisabeth where another favorite Berlin brand Malaikaraiss hosted their show. When I left there, it was already dark so that I simply went back to the Mercedes-Benz tent to see the show that I am always looking forward to see - Isabell de Hillerin.
See? It has been unbelievably busy and made me end up a little bit sick in the end. That's why there is a lack of outfit posts lately, warm pyjamas are not the typical fashionable outfit to put on the blog! I came up with an alternative outfit post though. Like it?

Am dritten Berlin Fashion Week Tag hatte ich tatsächlich gar keine Zeit um mein Outfit zu shooten. Der Tag hat, wie ihr vom gestrigen Post wisst, mit der Bread&Butter angefangen. Danach ging es ohne Zwischenstopp direkt zu einem weiteren Lieblingslabel Malaikaraiss in die Villa Elisabeth. Nach der Show war es draußen bereits dunkel, sodass es einfach nur zurück zum Mercedes-Benz Zelt um die Präsentation zu sehen, auf die ich mich immer freue - Isabell de Hillerin.
Seht ihr? War ziemlich stressig. Bin am Ende der Woche leider sogar krank geworden. Deshalb fehlte es in den letzten Tagen, kuschelige Pyjamas sind nicht gerade die modischten Outfits, die ich hier posten sollte! Dafür hab ich mir eine Outfitpost Alternative ausgedacht. Like?


  • grey wool cardigan - Zara
  • red velvet top - vintage
  • pants - H&M
  • necklace - New Look LIMITED EDITION
  • lipstick - Chanel




6 comments :

  1. bte. dein tiwtterlink funzt nicht... du musst das "#!" entfernen ^^

    https://twitter.com/thaDarlinh funzt :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg dankeschön für den Hinweis!! :D

      Delete
  2. Die Kette und die Schuhe sind super :)

    ♥ Laura
    Fashionblog  & Give Away

    ReplyDelete
  3. Ein richtig schönes Outfit!
    Vorallem die Schuhe sind toll :)

    ReplyDelete