Sunday, December 2, 2012

Look: RED HAT


photography// Nelly Negret


Saturday. Friends. Berlin Mitte. Starbucks.
Short description of yesterday which I spent with Nelly from Bronzing Eyes. It began to snow a little bit in the morning thus the temperatures were pretty low. Yet I wanted to show you what I wore underneath my favorite Zara parka bought last year, so we shooted the look very quickly. It is again a mixture of preppy and urban. Again my riding boots inspired shoes this time combined with denim vest with fake fur element, second new wool beanie in red (still loving the red color pop trend this season) and simple basics plus a few accessories. Like? :)


Samstag. Freunde. Berlin Mitte. Starbucks.
So sieht ein kurze Beschreibung meines gestrigen Tages aus, den ich mit Nelly von Bronzing Eyes verbracht habe. Am Morgen hatte es angefangen zu schneien, sodass die Temperaturen ziemlich niedrig waren. Trotzdem wollte ich euch mein Outfit unter meinem Lieblingsparka von Zara aus dem letzten Jahr zeigen, also haben wir uns mit dem Outfitshooting beeilt. Es ist wieder eine Mischung aus preppy und urban. Wieder die von Reiterstiefeln inspirierten Boots kombiniert mit Jeansweste mit Fake-Fell-Detail, meinem zweiten neuen Beanie in rot (ich hänge immernoch am aktuellen Rot-als-Farbtupfer-Trend) und simple Basics plus einigen Accessoires. Gefällt's euch? :)






  • boots - Jana via Roland (similiar here & here)
  • pants - H&M
  • cropped knit - H&M
  • denim vest - Peek & Cloppenburg
  • necklace - Bijou Brigitte
  • red beanie - H&M Men
  • bag - unknown
  • bracelets - H&M and customized Vietnam silver



3 comments :

  1. Soc cute! very nice! x

    fashionistainthedark.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Belo estilo...Espectacular....
    Cumprimentos

    ReplyDelete
  3. This outfit is so fun and practical! I wish I could find things like this on more blogs! :)

    StyledBYKalack

    ReplyDelete