Wednesday, December 12, 2012

Look: DAY AND NIGHT



The most difficult versions of  "what do I wear today?" are the days on which your schedule is filled from morning till evening with appointments, to-do's and maybe a noble fashion event. 
If you agree with me, I can now proudly say that I managed to put together exactly such a winter outfit which suits all of these tasks. The animal print slim fit turtle neck is super versatile, striking but can be easily worn on an everyday basis. Combined with precious accessories like the golden satchel and Stella&Dot turquoise chandelier earrings the outfit gets a sophisticated chic twist. For the day I put my hair up into a ponytail since I find it more practical that way, for the night I wore them open with side parting for a wilder party look. 
Which event I attended in this look will be revealed tomorrow ;)
 
Die schwierigste Version des "Was ziehe ich heute an?" Problems, ist die Version in der der Terminplan prall von Morgens bis Abends mit Terminen, To-do's und vielleicht noch einem edlen Modeevent.
Wenn ihr mir da zustimmt, darf ich euch hiermit aber stolz sagen, dass ich genau ein solches Outfit zusammengestellt habe, das super für all diese Tagesaufgaben ist. Der enganliegende Animalprint Rollkragenpulli ist erstaunlich vielseitig, auffällig, kann jedoch ganz einfach auf Alltagsbasis getragen werden. Kombiniert mit edlen Accessoires wie der goldenen Tasche und den türkisen Stella&Dot Chandelier Ohrhängern, bekommt das Outfit außerdem einen eleganten Touch. Für den Tag wurden die Haare zum Pferdeschwanz gebunden, weil ich es so einfach praktischer finde und für den Abend habe ich sie dann offen mit Seitenscheitel getragen - der etwas wildere Partylook eben.
Was das für eine Veranstaltung war verrate ich euch morgen ;)   










4 comments :

  1. your pictures look really nice today! love the satchel :)

    xo
    Paige
    http://www.punkrockparti.com

    ReplyDelete
  2. Really beautiful photography! I love the gold bag, it really sticks out! I got your message on IFB, following you on twitter, bloglovin, and GFC. :)

    mycrushcouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Looks amazing! I love your bag! x

    http://fashionistainthedark.blogspot.be/

    ReplyDelete
  4. Ein tolles Outfit! :) Dein Pulli und die Tasche gefallen mir sehr ^-^

    ReplyDelete