Monday, December 24, 2012

DIY: The Studded Beanie




 

Right on time for Christmas I can finally present you the DIY Tutorial for the studded beanie - in form of a video! I am really not used to talking in front of the camera but practice makes the champion, right?
If you have any further questions, you can of course ask me in the comments below.

With these words I wish you a MERRY CHRISTMAS! Thanks for reading my blog - lots of love out to you, all my DARLINHs out there! 

Pünktlich zu Heiligabend kann ich euch nun endlich das DIY Tutorial für meine Nietenmütze präsentieren - in Form eines Videos! Ich bin es wirklich nicht gewöhnt vor der Kamera zu sprechen und habe mich dann auch noch dazu entschieden es auf Englisch zu tun. Übung macht letztendlich den Meister richtig?
Falls ihr also Fragen habt, könnt ihr mich gerne im Kommentarfeld unten kontaktieren.

Damit wünsche ich euch ein FROHES WEIHNACHTSFEST! Danke, dass ihr meinen Blog lest - ganz viel Liebe geht raus an euch, meine liebsten DARLINHs da draußen!





No comments :

Post a Comment