Sunday, December 30, 2012

Best of 2012: OUTFITS


2012 - the year of change. My personal diary blog transformed into a fashion & style blog and so it came that I shared with you, it feels like, hundreds of outfits this year! Therefore a few of my friends had to serve as my photographers and hit the camera's release button one time more often. Big thanks to Wioletta, Yuliya, Nik, Berat, Chiara, Caroline, my mum, my brother and sometimes also the self-timer for helping me out (hope I didn't forget anyone)! <3
These are my favorite looks - one for every month plus the one above which won me a third place at a fashion blogger contest. Which are your favorites of the year?
I am looking forward to post even more outfit posts in 2013 and inspire you with the magic of creative clothing combination enabling you to get the best out of your closet.

2012 - das Jahr der Veränderungen. Mein persönlicher Blog hat sich zum Mode & Style Blog umgewandelt und so kam es, dass ich, es scheint mir, hunderte von Outfit Posts mit euch geteilt habe! Daher mussten einige meiner Freunde des öfteren ein zwei Mal mehr auf den Kameraauslöser drücken. Vielen lieben Dank also an Wioletta, Yuliya, Nik, Berat, Chiara, Caroline, meine Mama, meinen Bruder und ab und an auch an meinen Selbstauslöser (hoffe ich habe jetzt keinen vergessen)! <3
Dies sind meine Lieblingslooks - einer für jeden Monat plus das Bild oben, welches mir den dritten Platz bei einem Fashion Blogger Fotowettbewerb eingebracht hat. Welcher Look gefällt euch am besten?
Ich freue mich schon darauf 2013 noch viel mehr Outfits zu posten und euch weiterin mit der Magie des kreativen Kombinierens zu inspirieren, das euch helfen soll, das beste aus eurem eiegen Kleiderschrank zu machen.

Get directed to the original posts by clicking on the pictures // Klick auf die Bilder um zu de Posts zu gelangen


















6 comments :

  1. Great outfits! Love the outfit with the burgundy heels :)
    x Mariana | www.goingteen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks hehe, and thanks for reading and commenting so much! I am so happy to have readers like you <3

      Delete
  2. Super schön =) Das vorletzt Outfit ist einfach richtig toll.Woher hast du die tolle Jacke und Hose auf dem vorletzten Bild ? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankeschön :D Jacke ist vintage aber die Hose gibt es aktuell bei Zara!

      Delete
  3. Live you looks! Found your blog this year and I'm happy for it!
    Keep doing it:)


    With love, Egle Ge {HideInSugar}

    ReplyDelete
  4. Beautiful looks.
    Fantastic style.
    Kiss.
    Happy new years.

    ReplyDelete