Wednesday, November 28, 2012

Look: QUILTED JACKET


photography// Yuliya Maltseva

To be honest I am not quite the autumn girl but days like these when the sun shines through the wonderful clear fresh air creating beautiful reflections in the nearly leafless landscape I actually become speechless. Perfect weather to wear the dark olive green quilted jacket temporarily snitched from my mum. I love how it is has the preppy Burberry inspired English style! I dressed it with basics such as white sweater and black skinny jeans and highlighted the look with special color pops in accessories (bag & my new Vagabond boots in red). Most comfortable feeling to walk the city like this ;)

Um ehrlich zu sein, bin ich überhaupt nicht so das Herbstmädchen. Wenn die Sonne allerdings so wunderschön durch die klare frische Luft schimmert und und die fast blattlose Landschaft verzaubert, werde ich sprachlos. Perfektes Wetter um die dunkel olivegrüne gesteppte Jacke, die ich zeitweilig von meiner Mama stibitzt habe, auszuführen. Ich liebe diesen preppy Burberry inspirierten englischen Stil! Kombiniert habe ich die Jacke mit Basics wie dem weißen Pulli und schwarzer Skinny Jeans. Highlights habe ich in Form von farbigen Accessoires (Tasche & meine neuen Vagabond Schuhe in rot). Bestes Outfit um durch die Straßen der Stadt zu spazieren ;)












2 comments :

  1. sehr schönes outfit, du siehst echt toll aus! <3

    liebe Grüße
    Vivien & Valentine
    www.curioussisters.de

    ReplyDelete