Monday, November 12, 2012

Look: METROPOLITAN


Did I mention lately how much I appreciate living in Berlin? There is that unexplainable vibe around here, that nobody should miss.
I wore this look yesterday for a Sunday city walk with Yuliya around Berlin Friedrichstraße. I currently adore the red lipstick look - it is so chic and enhances every casual daily outfit into a dashing posh one.
I feel like a total metropolitan!

Habe ich in letzter Zeit eigentlich erwähnt wie sehr ich es liebe in Berlin zu wohnen? Hier gibt es einfach diese unerklärliche Atmosphäre, die keiner verpassen sollte.
Diesen Look trug ich gestern bei einem Sonntagsspaziergang mit Yuliya in der Nähe der Berliner Friedrichstraße. Im Moment bin ich total vernarrt in roten Lippenstift - es sieht einfach so viel schicker aus und wertet ein schlichtes Outfit sofort auf.
Ich fühle mich wie ein richtiges Großstadtmädchen!









  • sweater with suede front - H&M (old - scored at a Bloggersale from lovely Schlotti / Metropolitan Circus)
  • necklace - H&M
  • bag - H&M Trend (old)
  • boots - Buffalo via otto.de
  • jeans - Zara
  • parka - Zara (old)




2 comments :