Saturday, November 24, 2012

Look: BETWEEN THE HOURS


photography // Meroda

Originally these photos weren't took for posting. Yesterday I went again to a fair in Berlin. My friend Meroda helped her mother organise a fashion show there so I came to support her and do some photography work. While everything was ready one thing was missing - the music. The show was delayed, everyone waited and to calm our heads down we went backstage and took some fun pictures in the great hall. 
I ended up liking the location on the photos so much that I needed to share them anyway - so tadaa! :)

Eigentlich waren diese Fotos nicht zum posten gedacht. Gestern war ich wieder auf der Messe Berlin. Meine Freundin Meroda half ihrer Mutter dort eine Modenschau zu organisieren, weshalb ich auch hin ging um sie zu unterstützen und für sie zu fotografieren.
Während alles fertig vorbereitet wurde, fehlte dann immernoch eins - die Musik. Die Show musste also etwas nach hinten verlegt werden. Zum Zeitvertreib haben wir ein paar Spaßfotos in der Halle gemacht. Da ich die Location auf den Fotos hier ziemlich mag, dachte ich teile ich sie einfach doch mit euch - von daher tadaa! :)






  • grey slim tailored long blazer - H&M (old)
  • white transparent blouse - Primark
  • pants - Zara
  • boots - Roland
  • necklace - Stella & Dot



5 comments :

  1. Love the pictures! Your outfit is great, adore the necklace and the fitted blazer.
    Do stop by my blog, would love to know what you think about my latest post.
    x Mariana | http://goingteen.blogspot.sg/

    ReplyDelete
  2. ich liebe die bilder.
    die location ist perfekt.

    ReplyDelete
  3. love the backdrop for these photos-i love the industrial quality!

    xo
    Paige
    http://www.punkrockparti.com

    ReplyDelete
  4. Schöne Bilder die da in der Halle gemacht wurden sind.

    ReplyDelete