Tuesday, November 27, 2012

10 Beanies to fall in love with immediately


Lately I have been constantly wearing my beanie in my autumn outfit posts. But although I love that versatile grey knitted wool model (similiar one can be found here at H&M) I am looking for an alternation. Taking action I browsed through various online shops and found these 10 highlights. Now I will have to decide between fur hat, aztec prints, studded beanies, neon, with pompom or more simple versions. Which one would you choose?

In letzter Zeit trage ich meinen Beanie irgendwie in fast jedem Herbst Outfitpost. Obwohl ich das grobe vielseitige Wollstrickmodell total liebe (ähnlich hier bei H&M zu finden) schaue ich mich gerade nach Abwechslung um. Beim Suchen in den zahlreichen Online Shops habe ich erst einmal diese 10 Highlights zusammen getragen. Nun muss ich mich noch zwischen Fellmütze, Aztec Prints, mit Nieten verzierten Beanies, neon, mit Bommeln oder simpleren Versionen entscheiden. Welche würdet ihr wählen?

via Luisaviaroma | via Farfetch | via Mango

via COS | via All Saints


via Asos | via Asos | via Asos


via River Island





2 comments :

  1. The one from COS is so cute! I am hosting a big, big giveaway, wanna join? :) http://themefashion.blogspot.co.at/2012/11/giveaway-25-winners.html
    xx
    eve

    ReplyDelete
  2. das sind echt tolle Mützen.
    am besten finde ich die von all saints.
    das muster ist echt klasse!

    liebe grüße.
    luisa.
    http://luisalichtbild.blogspot.com

    ReplyDelete