Sunday, October 7, 2012

Look: TRANSITION



After creating the Vietam travel video yesterday, I finally managed to organize all the pictures that were still lingering on my camera and found these outfit photos taken a few days before my flight to south eastern Asia. Back then we were already in season’s transition to autumn, so I guess it is still appropriate to post the look.
I am wearing bright pale colours emphasizing the summer that was still in the air - beige jacket, my colourful DIY tee, vintage satchel and light blue Zara boyfriend jeans. I wanted to play with the denim plus heels trend a little bit and changed the heels to a pair of beige wedges. Doesn’t look that bad huh?

Nachdem ich gestern Nachmittag das Vietnam Reisevideo online gestellt habe, habe ich endlich die Speicherkarte meiner Kamera aufgeräumt und habe - siehe da - diese Outfitfotos gefunden! Aufgenommen wurden sie ein paar Tage vor meiner Abreise nach Südostasien. Damals waren wir bereits im Jahreszeitenwechsel zum Herbst, also ist es denke ich noch angebracht den Look zu posten.
Ich trage helle Farben, die ein sommerliches Feeling versprechen - eine beige Jacke, mein buntes DIY T-Shirt, vintage Tasche und hellblaue Zara Boyfriend Jeans. Ich wollte ein wenig mit dem Jeans plus High Hells Trend spielen und habe die Heels kurzerhand mit einem Paar Wedges ausgetauscht. Sieht gar nicht mal so schlecht aus oder?









  • tha.Darlinh DIY T-Shirt
  • no brand jacket (similiar here)
  • Zara boyfriend jeans old (similiar here)
  • Cotton On wedges (similiar here)
  • vintage satchel
  • H&M sun glasses
  • Six, H&M and DIY jewellery



3 comments :

  1. Sehr schönes Outfit :) Und die Schuhe sind super cool ;)
    Liebe Grüße :*

    ReplyDelete
  2. sehr schön geworden dein T-Shirt

    ReplyDelete