Sunday, October 28, 2012

Hello Sunday!

 
Last week of October and it is officially getting really damn cold! Time for a day in - half wrapping into a thick blanket and walking around the apartment continuously clutching to it, half working on new projects for the blog and drink favourite tea. Yes yes and Christmas is approaching, too! We should get crafty. ;)
Above's picture is an unpublished one from April taken with an analogue slr. Good old times. 
(Pardon the very comfortable clothes - I was playing the stylist role only ;P)

Anyway, happy Sunday!

Die letzte volle Oktober Woche  geht zu Ende und es wird nun eiskalt draußen! Zur Abwechslung Zeit für einen Tag drinnen - zur Hälfte werde ich mich wohl in eine kuschelige Decke einrollen und sie den ganzen Tag in der Wohnung genauso mit mir rumtragen, zur Hälfte geht es an neue Blogprojekte und Lieblingsteeschlürfen. Ja ja und Weihnachten ist ja auch bald wieder! Wir sollten kreativ werden. ;)
Das Bild oben ist im April diesen Jahres mit einer analogen Spiegelreflex entstanden. Gute alte Zeiten. 
(Verzeiht mir die etwas sehr bequemen Klamotten - an dem Tag war ich mal nur in der Stylistenrolle ;P)

Jedenfalls, fröhlichen Sonntag!




7 comments :

  1. Thank you for your lovely comment. :)
    Have a nice weekend!

    P.S. Nice pic.

    xoxo

    ReplyDelete
  2. comfy casual style!

    lovely blog! do you want to follow each other on bloglovin' and gfc? let me know.
    wish you a wonderful week!
    xx
    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    ReplyDelete