Sunday, October 21, 2012

German Press Days SS13: Favorites from the Press Factory

Mongrels in Common

Every half year when fashion journalists, stylists and blogger hurry around Berlin to visit the many marvelous PR agencies, look at the latest collections of great national and also international designers and have nice chats with dear people, you can be sure that the German Press Days just arrived.
My journey started right away on Thursday morning at 10 at the Press Factory agency - home of barutti, bikini berlin, c'est tout, emu australia, f.p.m. milano, freeman t. porter, g-lab, guess, ,hunkemöller, hüftgold, kuyichi, liebig, masterhand. mongrels in common. pink box, selve shoes and zimmerli of switzerland.
Below you can see my absolute favorite pieces for next Summer/Spring 2013! How I adore the new print at C’est Tout and the Guess heels took my breath away right after I walked into the showroom. They would look gorgeous to a simple black jumpsuit and a golden colored belt to repeat the sharp detail from the shoes. LOVE.

Jedes halbe Jahr wenn Modejournalisten, Stylisten und Blogger in Berlin herumeilen um die vielen wunderbaren PR Agenturen zu besuchen, die neusten Kollektionen von nationalen und internationalen Designern zu begutachten und schöne Gespräche mit lieben Menschen zu führen, dann ist es Zeit für die German Press Days.
Meine Tour hat gleich am Donnerstag Morgen um 10Uhr mit der Press Factory angefangen - sie vertreten barutti, bikini berlin, c'est tout, emu australia, f.p.m. milano, freeman t. porter, g-lab, guess, ,hunkemöller, hüftgold, kuyichi, liebig, masterhand. mongrels in common. pink box, selve shoes and zimmerli of switzerland.
In diesem Post stelle ich euch meine absoluten Lieblinge für den Frühling/Sommer 2013 vor! Wie ich zum Beispiel den neuen Print bei C’est Tout liebe und die Guess Heels haben mich beim ersten Anblick in ihren Bann gezogen. Ich kann mir vorstellen wir fantastisch sie zum einfachen schwarzen Jumpsuit und einem goldfarbenen schmalen Gürtel aussehen würden. LIEBE.


GUESS

dream gowns by Frida Weyer

Mongrels in Common


Mongrels in Common in collaboration with Selve Shoes

customize & order your own high-class shoe at Selve Shoes

C'est Tout

impressive lingurie embroidery at zimmerli of switzerland




4 comments :