Tuesday, October 16, 2012

Autumn Looks with Stella&Dot - Part II



The second look I styled for my editorial series accompanied by Stella&Dot jewellery and my brilliant photographer friend Niklas Kretzschmar features darker colours than yesterday - shades of brown, grey and black. The eye-catching statements of the outfit are luxurious mint/gold earrings.
I love how big extravagant earrings convey a vintage feeling to an otherwise rather modern look!

Reminder: Join me on the public Stella&Dot event on Thursday in Berlin! MORE INFORMATION

Der zweite Look den ich für meine Editorial Fotostrecke mit der freundlichen Unterstützung von Stella&Dot und natürlich meinem allerliebsten Fotografen Niklas Kretzschmar kombiniert habe, besteht im Gegensatz zum Ersten aus dunkleren Farben.
Schwarz, Braun- und Grautöne dominieren das heutige Outfit. Das Statement geben in dieser Kombination die opulenten mint-goldenen Ohrringe ab.
Ich finde es fantastisch, wie solch extravagante Ohrringe einem Style den besonderen Vintagetouch verleihen!


Erinnerung: Besucht mich beim Stella&Dot event am Donnerstag in Berlin! MEHR INFOS











2 comments :

  1. I love this outfit! The tights and belt are the icing on the cake.
    Please check me out and follow at glitterbunnies.wordpress.com

    Thank you!!
    -Heather

    ReplyDelete