Thursday, September 6, 2012

Look: SET SAIL


“Set Sail” was the theme of the MyParfuem Launch Party. Chiara and I quickly took some outfit pictures before (but man, it is getting dark earlier now!). Here they are. I chose my Mango t-shirt which is pretty much the only very maritime thing I own. Also I for long wanted to style up my black vintage circle skirt - means some mix and match with these amazing new Stella&Dot earrings and voila a little bit girly but fashionable look for a Friday night.

“Set Sail” lautete das Thema der MyParfuem Launch Party. Chiara und ich haben es vorher noch geschafft ein paar Outfit Fotos zu machen (Mensch, es wird inzwischen wieder verdammt früh dunkel!). Hier sind sie jedenfalls. Ich habe mich für dieses Mango T-Shirt entschieden, da es das einzige richtig maritime Kleidungsstück ist, das ich besitze. Ebenfalls wollte ich schon seit längerem meinen vintage Tellerrock kombinieren - heißt ein bisschen mix&match mit diesen wunderschönen neuen Stella&Dot Ohrhängern und voila ein etwas girly-mäßiger aber modischer Look für Freitagabend.















5 comments :

  1. Love your boots & skirt, lovely, playful look!

    http://aclosetofchaos.blogspot.co.uk

    xo

    ReplyDelete
  2. skirt is great! and that place is beautiful!

    ReplyDelete
  3. nice outfit!
    love you shoes!
    GIVEAWAY on my blog!
    check it out!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. I adore your boots! I need to stock up :)

    -Jenn
    chīsana blogger

    ReplyDelete
  5. Der Rock steht dir echt gut & die Tasche..WILL ICH :D
    Das Oberteil überzeugt mich zwar nicht so ganz, aber das Outfit gefällt mir trotzdem sehr :)

    xoxo

    ReplyDelete