Saturday, September 15, 2012

Look: LEATHER AND BEACH


 Hey ho! Sorry for the lack of posts but the internet in Hanoi got worse from day to day until I couldn‘t upload photos anymore. But as the ones who follow my Vietnam trip on instagram or twitter (both @thadarlinh) already know, I arrived in Nha Trang yesterday.  A beautiful beach place in the South of Vietnam. Finally some real vacation time! Best of all, thanks to V&A Vietnamreisen we got probably one of the best rooms in the Novotel Nha Trang hotel for a great bargain price. You have to come here some time, too!
While I go enjoy the ocean or pool a little bit - here is my first outfit at the beach. A loose white summer knit, leather shorts, nude flats and one of my first buys in Vietnam - one beautiful burgundy clutch with gold details. Do I love it or do I love it? How about you?

Hey ho! Tut mir Leid, dass es jetzt schon wieder ein paar mehr Tage seit dem letzten Post vergangen sind. Aber das Internet in Hanoi wird von Tag zu Tag schlechter bis ich dann keine Fotos mehr hochladen konnte. Aber wie meine Instagram und Twitter Follower (beides unter @thadarlinh) unter euch bereits wissen, bin ich gestern in Nha Trang angekommen. Das ist ein wunderschönes Örtchen im Süden von Vietnam. Endlich bekomm ich so richtigen Urlaub! Das beste ist, dank V&A Vietnamreisen haben wir wohl eines der besten Zimmer im Novotel Nha Trang für ein super Schnäppchen bekommen. Ihr müsst unbedingt auch einmal hier her kommen!
Und während ich wieder runter gehe und mich etwas am Meer oder Pool erfreue, gibt es für euch mein erstes Outfit von hier. Ein lockerer weißer Sommerpulli, Ledershorts, nude Sandalen und eines meiner ersten Errungenschaften in Vietnam - diese weinrote Clutch mit goldenen Details. Liebe ich sie oder liebe ich sie? Was meint ihr? :)














  • knit - Zara (similiar here)
  • shorts - Gina Tricot (similiar here & here)
  • clutch - Vietnam (similiar here)
  • sunnies - New Yorker
  • shoes - Deichmann



11 comments :

  1. awwwww :) want that bag and that shorts <3 :) lovely look dear

    ReplyDelete
  2. You look fab

    Z
    http://www.are-we-on-time.com

    ReplyDelete
  3. amazing outfit! love your shorts.

    http://fromprovince.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Geniess das schöne und warme Wetter! Ich gehe seit etwa zwei Wochen nur noch in Pullovern und langen Hosen raus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na da freu ich mich ja schon am Wochenende wieder nach Deutschland zu fliegen haha... :) Naja es wird auch langsam Zeit für den Herbst :D

      Delete
  5. so ein tolles outfit! der pulli,die shorts,die tasche, alles passt perfekt:) x

    ReplyDelete
  6. This is great, love love love the clutch :)

    ReplyDelete
  7. I really love the mesh sweater with the denim cutoffs. And killer clutch as well. I would love to go to Nha Trang one day. I'm not Vietnamese, but my husband is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am happy you like it! Yes you should definitely go there one day, it's a beautiful place and the Novotel where I stayed is very amazing aswell :P

      Delete
  8. Very cool outfit! Loving the shorts and pretty bag :) the see-through t-shirt is nice to still show off some bikini while at the beach
    Maya
    www.archistas.com

    ReplyDelete