Wednesday, August 22, 2012

Look: POLKA DOT MINIGOLF



Who would have thought that we were actually still getting over 30°C temperatures this year? But it did get very hot last weekend, perfect timing for my friend Yuliya’s birthday party. Or better to say, we went playing minigolf! It was so much fun and I first time in my life holed the ball with only one shot! See in the jumping picture below how I freaked out about that miracle (considering that I’m not the best at minigolf haha).
For that occasion I got out my polka dot jumpsuit, which I haven’t worn for a long time. Gave a nice sporty look combined to my beloved chucks and the golf place. Only thing missing was a typical sun cap! :P

Wer hätte gedacht, dass es tatsächlich noch einmal über 30°C werden würde? Am Wochenende war es doch so weit, perfektes Timing für die Geburtstagsfeier von Yuliya. Naja, besser gesagt waren wir Minigolf spielen! Es hat unglaublich Spaß gemacht und - ihr glaubt es nicht - ich hab das erste mal den Ball mit nur einem Schlag eingelocht (wenn man mal berücksichtigt, dass ich nicht gerade die beste Minigolfspielerin bin, ist das ein echtes Wunder haha). Dementsprechend habe ich mich auch gefreut. Schaut euch das Hüpfbild unten an und überzeugt euch selbst.
Getragen habe ich meinen Pünktchen Jumpsuit. Zusammen mit meinen geliebten Chucks und dem Sportplatz, gab das einen coolen sportlichen Look. Das einzige was gefehlt hat, ist das typische Golfer-Sonnen-Cap! :P




the birthday girl











4 comments :

  1. Very cute look! :)

    Jess xo

    www.mindbodyshop.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  2. Aw great photos and style, so fresh and summary! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest "new in" post :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. i love this outfit!
    you look so cute!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete