Thursday, August 16, 2012

Look: PLAYGROUND



photography// Caroline from La Dolce Fashion Vita

Hello my darlings! On Wednesday when we took these pictures, I kind of walked down childhood memory lane. First I put on that very gorgeous shirt with vintage print from my mum and the beige jacket also an old piece from my mum which is apparently perfect for these late-summer days. Then I found myself in the park and finally on an empty playground to shoot the photos. I imagine to be 5 year old again - sweet rosy memories haha! Am I the only one to sometimes wish to go back there?
And (omg!) my lovely friend Nina brought me from Paris this wonderful bag! How awesome is she to give such beauty to me?? Love You!
And also you! ;)

Hallo meine Lieben! Am Mittwoch, an dem Tag wo wir die heutigen Fotos geschossen haben, habe ich mich förmlich auf eine Zeitreise in meine Kindheit begeben. Zuerst habe ich mich für zwei alten Teile aus dem Kleiderschrank meiner Mama entschieden - das Shirt mit tollem Vintage Print und die lockere Jacke, die einfach perfekt für die späten Sommertage im August ist. Dann bin ich nach einem kleinen Abstecher im Park letztendlich auf einem leeren Spielplatz gelandet um mein Outfit abfotografieren zu lassen. Ich habe mir überlegt wie es wäre wieder fünf zu sein - süße rosarote Erinnerungen haha! Bin ich die einzige die sich manchmal in die Zeit zurück wünscht?
Und (omg!) meine Freundin Nina hat mir diese unglaublich wundervolle Tasche aus Paris mitgebracht! Wie geil ist sie bitteschön, dass sie mir diese Schönheit schenkt?? :D Hab dich lieb!
Und euch auch ;)










  • pants - Zara
  • jacket - Mum's Closet (similiar here on sale!)
  • shirt - Mum's Closet (similiar here & here)
  • slippers - no brand (smiliar here & here)
  • bag - flee market in Paris 
  • bracelets - H&M, Import Messe Berlin 2011, Vietnam




6 comments :

  1. That is indeed a gorgeous bag! I have a real thing for bags at the moment - cannot get enough of them.
    Wonderful light in your photos today.
    NL
    www.transformationforme.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. das outfit gefällt mir super gut:) vorallem das 5.,6. und 7. bild sind so toll! x

    ReplyDelete
  3. AMEZING PICS!! http://theartist-mona.blogspot.com.es/
    SWEETMONA

    ReplyDelete
  4. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. great outfit!
    you look amazing!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. I love so much your outfit ! Amazing !

    kiss kiss from Switzerland :*

    ReplyDelete