Sunday, August 12, 2012

Look: HAPPINESS



Having a nice weekend so far? I surely do but before I tell you about it tomorrow, today I want to show you my outfit for the evening with Stella&Dot on Wednesday (photos kindly taken by Chiara, my company for the event). I kept it casual but chic since it was supposed to be a comfortable gathering to simply get to know the Stella&Dot brand, which is going to launch it’s German online shop soon.
For those who asked they have a website in English already >> www.stelladot.com I highly recommend you to check it out :)
Anyway I was wearing two new items from my last Zara haul, black skinny jeans with zipper detail and that awesome vest found on sale! I combined it with a light blue jersey top from New Yorker, rock chic ankle boots and my well-known big black bag. This time no statement necklace for a change though. I used to always wear those small necklaces with beautiful charms and I am currently finding my way back there. What do you prefer? Statement or Small necklaces?

Happy Sunday, xx

Na, habt ihr bisher ein schönes Wochenende? Ich habe es auf jeden Fall, aber bevor ich euch morgen davon erzähle, möchte ich euch mein Outfit von Mittwoch zeigen, das ich zum Stella&Dot Event getragen habe (die Fotos hat netterweise Chiara gemacht, die mich dorthin begleitet hat). Ich habe meinen Look schlicht aber schick gehalten. Es sollte immerhin nur ein gemütlicher Abend werden, an dem wir Stella&Dot kennenlernen (bald wird nämlich der deutsche Online Shop gelauncht).
Für diejenigen, die es wie auch kaum erwarten können gibt’s übrigens schon mal den englischen >> www.stelladot.com
Mein Style des Abends bestand auf meiner schwarzen Zara Skinny Jeans mit Reißverschlussdetail, weißer Zara Weste aus dem Sale, hellblauem Jersey Shirt von New Yorker, Rockchic Ankle Boots und wie so oft meiner geliebten großen schwarzen Tasche. Allerdings trug ich zur Abwechslung mal keine Statementkette sondern ein kleine feine silberne mit “Happiness” Anhänger. Solche kleinen Ketten hab ich früher jeden Tag getragen und ich finde allmählich wieder großen Gefallen an Ihnen. Was meint ihr? Statement oder feine Kleine?

Schönen Sonntag noch, xx










  • vest - Zara 
  • skinny jeans - Zara
  • shirt - New Yorker (old)
  • ankle boots - no brand
  • bag - no brand 




15 comments :

  1. ja danke dir! hoffe dein wochenende war bisher auch schön! das outfit ist einfach klasse! ich liebe die weste!

    noch einen schönen sonntag!
    crystal

    ReplyDelete
  2. Die Kette muss passen und dann darf sie auch groß sein, oder eben klein und fein :) Darf ich fragen, wo man so tolle Anhänger/Ketten wie deine "Happiness" bekommt? Gefällt mir sehr!
    Grüße, lici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also meine habe ich von dem Schmuckladen Six für 6,95€ :) Dort gibt es eigentlich immer richtig schöne Ketten mit solchen Anhängern. Aber das ist so ein billiger Modeschmuck. Das Happiness wird bei mir leider langsam unlesbar. Ansonsten gibts online by boticca.com richtig schöne Qualitätssachen,die allerdings dementsprechend teurer sind.
      xx, Anh

      Delete
  3. I really like that vest and the snake print bracelet!!

    ReplyDelete
  4. AH! I just found your blog- so gorgeous. I really like your photography and style! I would totally be interested in having you do a guest post on my blog, or even doing a post exchange! Let me know! ^_^ BTW you look so young- how old are you if you don't me asking.

    I am now your NEWEST follower GFC! I hope you can stop by my blog and let me know what you think- I hope you can follow back now too. Have a great week!

    God bless,
    christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Christine :)
      Thanks, I am so happy that you like what I do! I am 17 ;)
      oh yes I would love to do a guest post for you! I'll contact you in privat right away dear! xx, Anh

      Delete
  5. nice look sweety! i love your boots.. lets follow each other.. :)

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Love your blog :) Im from IFB and im now following u*
    xx

    ReplyDelete
  7. Hi sweety, love you blog... do you mind following each other?

    ReplyDelete
  8. Love that vest! Great ensemble!

    ReplyDelete
  9. CUTE! http://theartist-mona.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. total schön die Farbe Kombination

    ReplyDelete
  11. Love the outfit!! Specially the boots!! stylebyelsa.blogspot.com stylebyelsa.blogspot.com

    ReplyDelete