Tuesday, August 14, 2012

Look: BETWEEN FIELDS AND GRAIN



For those who follow me on my pretty new instagram account (@thadarlinh) this is not big news: I have been hanging around on the fields a few days ago with a good friend snapping some photos. Simply for fun and half to compose a new exciting outfit post ;)
I love dressing up for special occasions, so this time I thought, why not dress up for a special location? Nature and the wide landscape of fields and grain literally call for a flowing light dress. At least that’s what I thought when I put on that H&M dress (seen here & here in the very beginning outfits of this blog) and combined it with an asymmetrical white blouse used as vest which unfortunately didn’t fly amazingly as usual because of the missing breeze of air. It wasn’t as warm as it looks like so I spiced the look up with half transparent black tights and my Buffalo boots as some kind of rebellious contrasts.
Climbing on that hay roles and posing was definitely weird but fun haha!

PS: Oh yes, that’s how life looks like right after graduation :P

Für diejenigen die mich auf meine recht neuen Instagram Account folgen, ist es keine große Neuigkeiten: vor ein paar Tagen habe ich mich mit einer guten Freundin draußen auf den Feldern rumgetrieben. Wir haben hauptsächlich aus Spaß gegenseitig Fotos gemacht und zur Hälfte um einen neuen Outfit Post zu shooten. ;)
Ich mag es mich für besondere Anlässe irgendwie besonders zu kleiden. Dieses Mal dachte ich mir, kleid ich mich mal der Location entsprechend. Ich meine Natur und die weiten Getreidefelder schreien doch förmlich nach einem leichten hellen Kleid. Das ging jedenfalls durch meinen Kopf als ich dieses alte H&M Kleid wieder herausgeholt habe (gesehen habt ihr es eventuell schon hier & hier in den Anfangsmonaten meines Blogs) und es mit einer weißen Vokuhila Bluse kombiniert habe. Da es nicht ganz so warm war, wie es in den Fotos aussieht habe ich mit Strumpfhose und meinen Buffalo Boots noch mal einen schönen Kontrast eingebracht.
Auf diese Heuballen zu klettern und zu Posen war definitiv komisch aber es hat total Soaß gemacht haha!

PS: Oh ja, so sieht das Leben nach dem Abitur erst einmal aus :P










  • dress - H&M old (similiar here & here)
  • blouse - Primark
  • boots - Buffalo (similiar here & here)



5 comments :

  1. LOVE - just got ur IFB friend request - wanna follow each other?

    ReplyDelete
  2. I saw your blog and its AMAZING, MORE INSPIRATIONS!!! Its chic,hot and its about real fashion. Wanna follow each other? just leave a comment on my blog and let me know !

    http://revolviendoenmibaul.blogspot.com.es/

    https://twitter.com/RevEnMiBaul

    http://www.bloglovin.com/en/blog/3401360/revolviendo-en-mi-baul

    ReplyDelete