Monday, July 23, 2012

MBFWB SS13: Rebekka Ruetz



Thanks to Meroda from Berlin Fashion Fou, I also got to watch the Rebekka Ruetz show (she was on vacation over fashion week and did not want to reject the invitation). 
She kindly gave it to me and so I also got to write guest post on her blog about the show. Read what I think about the new Rebekka Ruetz collection and see more photos >>here<<
Thanks Meroda for the experience! <3

Meroda von Berlin Fashion Fou sei Dank, durfte ich mir auch die Rebekka Ruetz Show ansehen (sie war während der Fashion Week im Urlaub wollte aber ihre Einladung nicht einfach so verwerfen).
Lieblicherweise hat sie sie mir überlassen und so durfte ich auch noch einen kleinen Guest Post für ihren Blog verfassen. Lest >>hier<< was ich von der Show halte. Dort könnt ihr auch noch mehr Fotos der Kollektion ansehen. 
Danke Meroda! <3




No comments :

Post a Comment