Sunday, July 22, 2012

MBFWB SS13: Lena Hoschek


While I am on a weekend trip to Erfurt, a town in Germany, with my family I want to fill you on the two remaining shows from Berlin Fashion Week that I attended (the article on the Rebekka Ruetz show will follow later in the day).
This time I decided not to write too many words, just let the colourful Mexican inspired collection has its effect on you.
But a quick highlight on the last picture where you can see Lena Hoschek herself, joyful and fun as ever wearing a moustache as a little joke! How I would love to get to know that woman! :D

Während ich auf einem kleinen Wochenendtrip mit meinen Eltern nach Erfurt bin, möchte ich auch noch schnell die letzten zwei Shows vorstellen, auf denen ich während der Berlin Fashion Week war (heute Nachmittag gibt es noch den von der Rebekka Ruetz Show).
Diesmal will ich auch gar nicht viel sagen sondern lieber die Fotos von der blühend bunten mexikanisch inspirierten Lena Hoschek Kollektion auf euch wirken lassen.
Nur mal ein Hinweis auf das letzte Bild wo die Designer selbst mit drauf ist. Humorvoll wie sie zu sein scheint, trägt sie einen Schnurbart als kleinen Witz am Rande. Was würde ich  drum geben diese Frau einmal näher kennenzulernen! :D


My two favourites: dazzling top on the left and the coolest summer skirt ever on the right


magnificient embroidery






Mrs Lena Hoschek herself and this season's wedding dress




2 comments :

  1. Das ist eine wirklich wunderschöne Kollektion! Die Stickereien, die Muster und die Schnitte...ich kann gar nicht sagen, was mir davon am besten gefällt! >.< Aber auch die Models sehen toll aus! :D

    ReplyDelete
  2. She have lots of strong pieces in this collection. The makeup she chose is perfect for the theme.

    ReplyDelete