Wednesday, July 11, 2012

MBFWB SS13: Dimitri


Today I want to show you another set of fashion shows I attended during Berlin Fashion Week.
Hope you are not tired of them yet ;) I definitely wasn’t. Getting to attend almost every remarkable fashion show first time I try for the main tent was an amazing experience and I therefore want to thank every label for the invitation.
A show that I was exciting for as soon as I received the invitation in my mailbox was Dimitri. This season he presented us summer in the most elegant way possible. I was overwhelmed by the flowing dresses, the preppy looks with blouse blazer and skinny leather pants and the shoes accompanying his collection were definitely my favourite on the runway. Not to mention the love in details which make Dimitri’s fashion so precious and extraordinary! Bravo!

Heute möchte ich noch mal von Fashion Shows berichten, die ich während der Berlin Fashion Week anschauen durfte. Hoffe ihr habt sie noch nicht satt ;) Ich definitiv noch nicht. Gleich bei meiner ersten Fashion Week im Hauptzelt fast bei jeder bemerkenswerten Show dabei zu sein, war eine unbezahlbare Erfahrung, weshalb ich noch mal jedem Label herzlich danken will, dass mich eingeladen hat.
Eine Show auf die ich mich gefreut habe sobald die Einladung in meinem Posteingang landete war die von Dimitri. Diese Saison präsentiert er uns den Sommer in höchster Eleganz. Ich war wirklich überwältigt von den wunderschön fließenden Kleidern und den preppy Looks bestehend aus Blazer, Bluse uns Skinny Leder Hose. Die Schuhe waren sowieso meine Lieblinge von denen die ich auf dem Berline Laufsteg so betrachtet habe.
Was man bei Dimitri außerdem nicht außer Acht lassen sollte, sind die liebevoll gestalteten Details, die seine Mode so besonders und wertvoll machen! Bravo!



I really loved the construction of the neck applications of all the dresses



My personal favourite: killer high heels and red leather pants with back-stitched details


wonderful flowing summer gowns at Dimitri Spring/Summer 2013





2 comments :

  1. I loved this collection. It´s great!!!
    Bisou darling
    Lou

    www.louloumodapraia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too, the shoulder details are so amazing! :)

      Delete