Wednesday, July 11, 2012

MBFWB SS13: Blame


Between all those runway shows it was great for a change that some labels also organised studio presentations. The models would walk out, stand in certain formations on white platforms and go back to change their outfits eventually.
Blame did the best job in my opinion. Just the way I like it, they displayed a well-balanced mix of clean minimalist chic and tropical patterned colour sensations featuring a lot of orange.
Hard to say which piece I like most. Can you?

PS: Tomorrow will be time for the second fashion week outfit, so make sure to check in ;)

Zwischen all den Laufsteg Shows war es eine angenehme Abwechslung, dass einige Labels Studio Präsentationen organisiert haben. Die Models kommen also rausgelaufen, stellen sich in bestimmter Formation auf weiße Podeste und verschwinden wieder um Outfits zu wechseln.
Blame hat es meine Meinung den besten Job darin gemacht. Genauso wie ich es mag, haben sie eine ausgewogenen Mix aus klar minimalistischem Chic und tropischen Farbsensationen mit viel Orange gezeigt.
Da ist es schwer zu sagen, welches Stück ich am liebsten mag. Könnt ihr das? 

PS: Morgen ist es dann Zeit für mein zweites Fashion Week Outfit. Also besucht mich morgen auf jeden Fall auch wieder ;)












No comments :

Post a Comment