Thursday, July 19, 2012

Look: FASHION WEEK DAY 3


On the third fashion week day I only managed to take a few photos between running from the main tent to the fashion blogger café but here they are and they capture the most important features of the outfit so I hope you aren’t mad at me for not having more pictures to show ;)
I tried a mix of sporty and chic. Therefore I put on this grey dress which has that awesome neon pink zipper detail in the back and combined it with an “I love Escada” canvas tote bag (I got as a goodie the day before), nude wedges and my beloved Zara statement necklace. 

I wish you a wonderful weekend! What are you up to?

Am dritten Fashion Week Tag habe ich es leider nur geschafft ganz kurz Outfit Shoots zu schießen. Wir mussten uns nämlich nach der Anja Gockel Show beeilen um rechtzeitig zum Beginn des FashionBloggerCafes zu kommen. Wie dem auch sei, hier sind sie und sie zeigen alles wichtige des Outfits, also hoffe ich, dass ihr mir nicht allzu böse seit, dass es nicht mehr Fotos sind ;)
Ich habe mich für einen sportlich und trotzdem schicken Look entschieden. Dazu habe ich dieses graue Kleid mit einem atemberaubenden neon pinken Reißverschlussdetail getragen und mit einem “I love Escada” Jutebeutel (ein Goodie vom Tag vorher), nude Wedges und meiner geliebten Zara Statement Kette kombiniert.

Ich wünsche euch ein wunderschönes Wochenende! Was habt ihr so vor?




  • dress - H&M
  • wedges - Cotton On
  • necklace - Zara
  • bag - Escada
  • sun glasses - New Yorker



7 comments :

  1. Hey :) Schau doch mal hier, dort siehst du ein tolles Bild von dem Haargummi im Haar :) http://tissi-ijh.blogspot.de/2012/07/papanga.html Liebe Grüße, dein Blog ist echt sehr schön und die Bilder sind super :) Weiter so!

    ReplyDelete
  2. mmmmmm what a necklace!!! I fell in love!

    xxx

    ReplyDelete
  3. That is such a great necklace and love the shoes! I bet you are having a great time at Fashion Week! xx, Pip

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. die kette ist ja wunderwunderschön! ich überlege mir ob ich sie nicht auch kaufen soll,denkst du die passt auch zu einem schwarzen kleid? x

    ReplyDelete
  5. I really love the necklace. I've never seen one quite like it. :)
    http://www.UndiscoveredWorth.com

    ReplyDelete
  6. That necklace is amazing! Such a great statement piece. Love your blog!

    http://room-334.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. You looking beautiful. All the accessories which you wears along with the dress is suits on you so much and you looks fabulous in it.

    Russell Solomon

    ReplyDelete