Sunday, July 8, 2012

Look: FASHION WEEK DAY 1

photography// Berat Oeztas

Before I share with you the impressions of Lena Hoschek, Rebekka Ruetz and Dimitri show I attended apart from Escada Sport on that first fashion week day, I want to show you the outfit I wore.
Without really knowing what temperatures to expect (weather is playing crazy here in Berlin and you can’t really rely on the weather forecast anymore - but in the end I wore way to much) I put on some new sale treasures from Zara.
A white blazer with small shoulder pads and zipper details at the side. I have been looking for the perfect white blazer for so long, and when I saw this one, I knew it is totally mine. I combined it with a light grey Zara top, black skinnies, black boots and the huge black bag which I already defined as my fashion week companion before.

PS: I also met my Alina singer of my favourite German band Frida Gold! I am usually not such a freaky fan who wants to take pictures with the stars but I couldn’t resist this one :P I love her music way too much!

Bevor ich weitere Bilder der Fashion Shows von Lena Hoschek, Rebekka Ruetz und Dimitri mit euch teile, die ich neben Escada Sport am ersten Fashion Week Tag bestaunen durfte, möchte ich euch mein Outfit zeigen.
Ohne zu wissen was für Temperaturen mich erwarten, hab ich mir meine neuen Zara Sale Schätze übergeworfen (natürlich war ich am Ende viel zu dick angezogen - auf den Wetterbericht kann man sich hier in Berlin auch nicht mehr verlassen).
Mein neuer weißer Blazer mit Reißverschlussdetail an den Seiten, kombiniert zu einem hellgrauen Zara Top, schwarzer Skinny Jeans, schwarzen Boots und meiner großen schwarzen Tasche, die ich ja schon lange vorher zu meiner Fashion Week Begleitung erklärt habe.

PS: Ich habe im Zelt Alina von meiner deutschen Lieblingsband Frida Gold getroffen! Sonst bin ich ja überhaupt nicht der Typ Fan, der Fotos mit Stars machen will aber bei ihr ging es einfach nicht anders :P Ich mag ihre Musik dafür einfach viel zu sehr!






me and the wonderful Alina Süggeler from Frida Gold

My all time favourite Frida Gold song: "Zeig mir wie du tanzt"






9 comments :

  1. ich liebe es wie du zu dem outfit den weißen blazer kombiniert hast,sieht wundervoll aus!:)

    ReplyDelete
  2. looking lovely!

    touchofawanderer.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ein sehr schönes Outfit! Hoffentlich sehen wir uns vor Januar schon wieder ;)

    ReplyDelete
  4. I ADORE this jacket and you whole ensemble xxxx

    http://rendersublime.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  5. you looked so polished and chic for day 1! loved that zara jacket. :)

    XO jannine
    http://fashionistArg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tolles Outfit!:) Die Jacke gefällt mir besonders gut!:D

    Schau doch mal vorbei:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete
  7. Hey du süße! hat mich gefreut dich auf dem FBC kennen zu lernen... ganz liebe Grüße,
    Vicky

    The Golden Bun | new post | follow me

    ReplyDelete
  8. you are so cute! Love this outfit!!

    Melanie

    iambornlippy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sehr schöne Kombination. Sieht sehr sehr schön aus.

    ReplyDelete