Sunday, May 13, 2012

Look: WEEKEND LOOK

photography: Berat Oeztas

My weekend look with a first touch of tue “Bikerlook for Summer” that I am lusting to wear.
Therefore of course the leather jacket, leather boots, dark pants and bag. To bring a bit excitement into the outfit I combined them with a strong blue toned pullover, a statement necklace and suiting bracelets.
What I have been up to the last days? I went to the Fashioning Fashion Exhibition about European fashion from 1700 to 1915 (which is amazing if you are interested more deeply into fashion like me), met friends, tried myself in standard dance and watched the school show on Friday which a few people from my year organized with a lot of music, fun and delicious cakes!
How was your weekend? :)

Mein Wochenend-Look mit einem Touch des “Bikerlooks für Sommer” den ich schon längst tragen will. Hoffentlich kommen die passend warmen Temperaturen auch - und zwar die, die nicht nach 2 Stunden wieder durch Wind und Regen ersetzt werden!
Also trage ich Lederjacke, Lederboots, eine dunkle Hose und Tasche. Um etwas Spannung in das Ganze zu bringen habe ich dazu ein stark blauen Pullover, eine Statement-Kette und passende Armbänder kombiniert.
Was ich die Tage so gemacht habe? Ich war bei der Fashioning Fashion Ausstellung über europäische Mode von 1700 bis 1915 (welche wirklich toll war, wenn man sich auch etwas tiefer für Mode interessiert wie ich), habe Freund getroffen, mich im Standardtanz versucht und dann war ich noch auf der Abi-Show die ein paar aus meinem Jahrgang organisiert haben mit guter Musik, Spaß und leckeren Kuchen!
Wie war euer Wochenende? :)









  • leather jacket - old (similiar here)
  • pullover - Cotton On
  • pants - H&M (last season)
  •  boots - Buffalo via Otto
  • bag & necklace - vintage
  • bracelets - Schmuck-Styles.de ; DIY ; Import Messe Berlin





10 comments :

  1. Das Outfit gefällt mir sehr sehr gut! Ich liebe deinen Stil :)
    xx Tatjana

    ReplyDelete
  2. love the boots ♥

    http://michaelmacalos.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ein tolles Outfit, wie immer ;)

    ReplyDelete
  4. ein tolles rockig angehauchtes outfit! Die boots stehen dir super.

    crystal

    ReplyDelete
  5. Thanks so much for stopping by sweetie, I am your newest follower:) Would love if you followed back!

    ReplyDelete
  6. I'm in love with your bag. You have great styles! I really enjoy reading all the posts on your blog xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. danke:) die jacke gefällt mir, ich glaub ich hab die selbe in grau :o ♥

    ReplyDelete
  8. The biker look looks amazing on you! And I love that vintage bag!

    ReplyDelete