Tuesday, April 17, 2012

New In: JEWELLERY


I am searching for cool jewellery a while now. But the ones I fancy are always somehow too expensive or very cheaply manufactured. The better that I found the online shop Schmuck-Styles.de that pleases in price and is also acceptable in quality (of course by far not comparable with high end branded accessories but good for the price which are mostly only around 5€!).
I actually showed them to you swiftly already when I presented you the Pastel Bracelet DIY.  But they have even more beautiful pieces than the saint pictured bracelets. You can find really gorgeous little treasures if you search thoroughly through their supply.
For example the 3 items I got to choose from the shop. All handcrafted, from natural materiel and sent to me in no time (seriously I didn’t expect the parcel to arrive this morning already!).  The shipping is for free in Germany anyway - what a great service!

PS: I have the honour to be featured on Y’adore Fashion by Rubina. See my interview here. Thank you again, Rubina! :D

Ich suche schon seit einiger Zeit nach neuem Schmuck. Jedoch sind die, die ich mag entweder immer zu teuer oder sehr schlecht verarbeitet. Umso besserm dass ich den Online Shop Schmuck-Styles.de gefunden habe. Der schont den Geldbeutel und ist auch recht akzeptabel in der Qualität (natürlich in kleinster Weise mit High-End-Marken zu vergleichen aber gut für den Preis, der meistens nur um die 5€ beträgt!)
Ich habe euch den Shop übrigens schon mal ganz kurz nahegelegt, als ich euch mein Pastel Armband DIY gezeigt habe. Aber sie haben noch schönere Sachen als diese Heiligenarmbänder. Man kann definitiv kleine tolle Schätze finden, wenn man sich mal durch die ganzen Seiten klickt.
Zum Beispiel die 3 Teile, die ich mir aus dem Angebot aussuchen durfte. Alle aus Handarbeit, mit überwiegend natürlichen Materialien, die in kürzester Zeit zu mir geschickt wurden (ehrlich, ich hätte das Paket niemals schon heute morgen erwartet!). Der Versand innerhalb Deutschland ist sowieso kostenlos - einen guten Service haben sie allemal!

PS: Ich wurde vor kurzem von der lieben Rubina von Y’adore Fashion  interviewt. Das Ergebnis könnt ihr nun hier lesen. Danke nochmal Rubina! :D






(actually for the wrist too, but since it is a bit to big for my small wrist, I wear it on my upper arm)





1 comment :