Tuesday, April 10, 2012

Look: PULLED UP JEANS


Today I have a quick outfit post for you. It is part of a special project I am doing with Georgi from Who‘s Georgina?. It is still in work but we will soon present you the result of our little blog collaboration with the name “WHO IS OUR DARLINH?”!
I’m wearing a light brown net jumper over a simple white top, pulled up jeans (Ithat pulled-up-trousers trend is really one of my favourites this season), bold black boots and my precious Style Scrapbook for Kipling camera bag.

Remember that tomorrow is the last day to enter the blog introduction. Thanks for all the great entries which got in already it will be extremely tough to choose the best ones!

Heute habe ich einen einen simplen Outfitpost für euch. Der Look ist ein Teil des Projektes an dem Georgi von Who’s Georgina? und ich arbeiten. Es ist noch in Arbeit aber wir werden euch schon bald das Ergebnis der Blog Kollaboration unter dem Namen “WHO IS OUR DARLINH?“ präsentieren können!
Ich trage ein hellbraunes Netzoberteil über einem einfachen weißen Top, hochgekrempelte Jeans (dieser hochgekrempelte-Hosen Trend ist wirklich einer meiner Lieblinge dieser Saison) dazu schwere schwarze Boots und meine geliebte Style Scrapbook für Kipling Kameratasche.

Vergesst nicht, dass morgen die letzte Chance ist bei der Blogvorstellung teilzunehmen. Ich danke euch jetzt schon mal für die ganzen tollen Einträge. Es wird extrem schwer die besten auszusuchen!





  • net top - Gina Tricot
  • jeans - Zara
  • boots - Buffalo
  • bag - Style Scrapbook for Kipling
  • bracelet - Bijou Brigitte



11 comments :

  1. Die Tasche gefällt mir total! *_* Und dein Outfit ist auch richtig toll :)
    xx Tatjana

    ReplyDelete
  2. you look so good! i think you´re totally rocking the pulled up pants look! :)
    and i can tell you´re in love with your camera bag! :)

    XO jannine
    http://fashionistarg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. danke für dein liebes kommentar ! ♥

    ReplyDelete
  4. Jaa hatte ich, ich hoffe du auch? :))
    Dein Outfit ist sehr hübsch.*-*

    ReplyDelete
  5. Cute look, now following would love it if you checked my blog out and followed too :)

    http://ksww-fashionsfadestyleiseternal.blogspot.co.uk/

    xx

    ReplyDelete
  6. cUte outfit!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super cooles Outfit und die Bilder sind auch total schön!!

    ReplyDelete
  8. Lovely Blog! Keep up the good work!! ;)
    Yaaai, soon I'll go to theTuning World Bodensee 2012, will you also be there?? :)
    Have a nice Day! xx

    ReplyDelete
  9. ahhh you got one of those awesome camera bag purses its soooo adorable i want one, where did you get it??

    ReplyDelete