Friday, April 13, 2012

Introducing: 7 See-Worthy Blogs

Last week I made a call for you to register for a blog introduction on tha.Darlinh .
Over 50 entries came in and I used all afternoon to select my favourites. I have seen so many great blogs but after all I had to choose. Originally I planned 5 but I couldn't throw out any of the remaining blogs so here are my favourite 7 without many words. Just let the photos take effect on you and preferably take a closer look on the blogs by clicking on the picture!

Thank you for everyone who sent in their blog link, there will be more opportunities for sure! :)


Letzte Woche habe ich einen Aufruf an euch gerichtet, euch für eine Blogvorstellung auf tha.Darlinh anzumelden. Über 50 Einträge sind eingegangen und ich habe heute den ganzen Nachmittag damit verbracht meine Lieblinge rauszusuchen. Ich habe so viel tolle Blogs gesehen aber letztendlich habe ich mich für 7 entschieden (ursprünglich sollten es ja nur 5 sein aber ich konnte am Ende wirklich keinen mehr aussortieren). Und nun ohne große Worte die Blogs. Bilder sprechen nämlich mehr als Worte. Jeder der Blogger und auch ich würden uns freuen, wenn ihr sogar auf die Bilder klickt um direkt die Blogs anzugucken!

Danke an alle die Ihre Links eingesendet haben, es wird sicherlich noch weitere solcher Aktionen geben! :)

* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


 * * *

* * *







8 comments :

  1. huh thank you so much sweet anh :))

    ReplyDelete
  2. oh vielen vielen Lieben Dank (: Das freut mich so sehr (:

    ReplyDelete
  3. Hi Ahn, thanks so much for picking my humble little blog! I love all the others you've chosen too, it's great to find some new blogs to follow :)

    http://girlinthelens.com/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Daaanke :)
    Es tut mir Leid, dass du keine Bilder von mir nehmen konntest, aber mir ist das erst später aufgefallen und ich habe die Rechtsklicksperre jetzt weggemacht :D

    ReplyDelete
  6. oh dankeeschööön, du bist so eine süße!:))))

    ReplyDelete
  7. We really enjoy your blog and look forward to seeing more. Syndee and Miss Naiya Marcelo at Iconici TV Blog http://iconicitv.blogspot.com/

    ReplyDelete