Thursday, March 22, 2012

What I wear: K-SWISS BABES


Setting up an own exhibition is a lot of work (organising the vernissage, framing and hanging up the paintings, etc.) even if you are part of a 14 members group! I mean why are frames so big and heavy and why are we mostly girls in arts class? ;)
But as you see in last post the outcome was definitely worth the effort!
So for Saturday morning I chose a sporty comfortable look. Although looking at the photos now the colour combination turned out to be quite pretty for a fancy spring looks. 
The grey wool cardigan, white tee with zipper detail, antique pink skinny Jeans and H&M bag paired with  my K-Swiss sneakers. I own those for a while now but barely wore them yet. That has to change this season!

A special thanks to my friend Melina, who kindly took these wonderful photos for me!


So eine Ausstellung aufzubauen ist wirklich eine Menge Arbeit (die Vernissage organisieren, die Bilder rahmen und aufhängen etc.) selbst wenn man Teil einer 14-köpfigen Gruppe ist! Ich meine warum sind die Rahmen so riesig und schwer und warum sind fast nur Mädchen in meinem Kunstkurs? ;)
Aber wie ihr im letzten Post gesehen habt, war es die Mühe allemal wert!
Für den Samstag morgen habe ich mir also einen sportlich bequemen Look ausgesucht. Obwohl die Farbkombination, wenn ich sie jetzt so auf den Bildern sehe, schon ziemlich für ein modisches Frühlingsoutfit spricht.
Der graue Wollcardigan, weißes T-Shirt mit Reißverschlussdetail, altrosa Skinny Jeans und H&M Tasche gepaart mit meinen K-Swiss Sneakers. Ich habe sie bereits seit einer ganzen Weile, habe sie bisher aber kaum getragen. Das wird sich diese Saison wohl ändern!

Außerdem noch ein liebes Dankeschön an Melina, die diese wunderbaren Fotos für mich geschossen hat!






  • cardigan - Zara (old)
  • tee - H&M 
  • pants - Bershka
  • bag - H&M (old)
  • sneakers - K-Swiss




11 comments :

  1. Very nice outfit, I like your pants :)
    styleoflucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ich mag's sehr :)
    viel Glück bei der 5. PK! <3

    ReplyDelete
  3. wow! love your blog my dear
    keep posting and go for it!!

    XX

    ReplyDelete
  4. freut mich dass sie dir gefallen danke für deine wunderbaren worte

    LG SOFIE

    ReplyDelete
  5. lovely bloggg!!!

    http://christianbelvin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Das Outfit ist richtig schön! Dein Stil gefällt mir sowieso! :)
    Tatjana

    ReplyDelete
  8. Tolle Bilder! Du bist echt voll die Hübsche! :*

    http://www.nina-nici.com/

    ReplyDelete
  9. I love the pinkish color of your jeans, your outfit is so pretty :)

    ReplyDelete
  10. danke für die lieben Worte! tolle bilder und die hose gefällt mir! :-)

    LG
    foreverisapromise.blogspot.com

    ReplyDelete