Friday, March 30, 2012

Love from Australia


My facebook and twitter friends already know it, for the rest: I received a parcel from Australia this week!
To be more precise it is from the online shop Love of Eos. So for all of you now the solving of what is inside.  The wonderful Sophie (shop owner) was so generous to let me choose two pieces from the shop so that she can send them over to me! I was so excited and sat hours clicking myself through pages and pages of amazing clothes. In the end I filtered out the cobalt blue top and the white high waist short. Both pieces from the brand Millie loves Min. They are quite simple from the style but  have a wonderful shape when wearing. You might know by now that I am not a fan of super opulent or romantic cuts but more of a minimalist. I would rather go for crazy patterns and colours.
Both items fit perfectly and feel very comfortable on the skin (100% silk for the the top and 100% cotton for the pants).
I really can’t wait to combine them with pieces from my closet and show you the looks.  Please rise temperatures, rise, and stop raining please! 
Should it Look as rainy as here at your place, why den’t you take a little peek at Love of Eos? Maybe you find something for yourself? It just opened last November but already has many beautiful clothes which I can only recommend to you! :)

Meine Facebook und Twitter Freunde wissen es bereits, für den Rest: Ich habe diese Woche ein Päckchen aus Australien bekommen!
Um genauer zu sein vom Online Shop Love of Eos. Für euch alle also nun die Auflösung, was denn drin ist. Die wunderbare Sophie (Besitzerin) war so großzügig mir anzubieten zwei Kleidungsstücke aus ihrem Shop auszusuchen, die sie mir dann schicken würde! Ich war ja so aufgeregt und saß bestimmt einige Stunden daran mich durch die ganzen Seiten voller großartiger Klamotten zu klicken und mich für wirklich für zwei Sachen zu entscheiden. Am Ende habe ich dann dieses kobaltblaue Top und die weiße Highwaist Shorts herausgefiltert.
Beide Teile sind von dem Label Millie Loves Min. Sie sind vom Schnitt her beide eher simpel aber haben getragen eine superschöne Form. Ihr wisst ja vielleicht inzwischen, dass ich nicht so der Fan von opulenten oder romantisch ausgeweiteten Schnitten bin sondern eher einer der minimalistischen Sorte. Ich würde da eher zu verrückten Farben uns Mustern greifen.
Beide Stücke passen definitiv perfekt und fühlen sich schön an auf der Haut (100% Seide für das Top und 100% Baumwolle für die Shorts).
Ich kann es kaum erwarten die Sachen zu kombinieren und euch die Outfits zu zeigen. Also liebe Temperaturen: steigt, bitte, steigt und hör bitte auf zu regnen liebes Wetter!
Sollte es bei euch auch gerade so aussehen wir bei mir, könnt ihr ja einen kurzen Blick auf Love of Eos werfen. Der Shop wurde erst letzten November geöffnet, hat aber bereits fantastische Sachen anzubieten, die ich euch nur weiterempfehlen kann! :)












11 comments :

  1. Really crushing on that cobalt blue silk top.
    Love!

    http://vitadimoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I like those shorts :)

    http://stefanystrange.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. love those shorts. i'm following you now, i really like your blog! i actually found it through ifb, which I only just joined. anyway, you live in berlin? that's really cool! okay I am done being creepy now, bye! :)

    ReplyDelete
  4. ich find die sachen soooooo geil, freu mich auf übernächsten Donnerstag :)

    ReplyDelete
  5. yeah I love finding international friends!! probably one of the coolest part about fashion blogs. i almost went to berlin this summer..i'm going to england and spain instead, but hopefully one day I will be able to go to berlin. I'm from the states; seattle, washington :) I study at the university of washington

    ReplyDelete
  6. Beautiful! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ui mir gefallen beide sachen total! :)
    wie bist du dazu gekommen ?

    ReplyDelete
  8. Die Sachen sehen wirklich toll aus! :)
    Liebe Grüße Tatjana

    ReplyDelete
  9. Awh, such great gifts! You totally picked the right items, I love the white shorts and the cobalt blue top. Hope you get to wear them soon.

    Kisses !

    /U
    pug-a-licious

    ReplyDelete
  10. Wirklich tolle Sachen hast du da gefunden. ;)
    Deinen Blog finde ich auch sehr schön, hast du vielleicht Lust auf gegenseitiges verfolgen?
    http://unperfectandreal.blogspot.de/

    ReplyDelete