Saturday, December 31, 2011

2011 comes to an end.


Wow what an amazing year is taking it's end. A year with ups and downs but surely one of the best of my life so far.
April I started blogging with Wioletta on our shared blog REMOTE FUTURE. That idea of hers slowly changed and settled my life and aims. The most sad thing happened this year was her moving away to Essen in July. Anyway I got the opportunity to start my own blog tha.Darlinh and see how it has already grown! Therefore I am thanking again every reader. This wouldn't be the same without you.
I will definitely have 2011 positively in mind but I am very eager for 2012,too. So many plans are set already. After my graduation in June I will have much more time for the blog and everything fashionable (more on those plans, next year).
But before we pass over to a hopefully even better 2012, here a flashback of 2011.
(Also pictures from REMOTE FUTURE and unpublishes ones)

Happy New Year! And all the best to all of you!

Wow was für ein großartiges Jahr geht nun zu Ende. Ein Jahr mit Auf und Abs aber soweit sicherlich eins der Besten meines Lebens. 
Im April startete ich das Bloggen zusammen mit Wioletta auf REMOTE FUTURE. Diese Idee von ihr sollte bald mein Leben und meine Ziele weitgehend ändern und festigen. Das traurigste dieses Jahr war wohl, dass Wioletta im Juli nach Essen zog. Jedenfalls hatte ich damit die Chance meinen eigenen Blog tha.Darling zu gründen. Und nun seht wie er bereits gewachsen ist! Daher möchte ich auch, meinen Lesern, nochmal danken. Das alles wäre nicht dasselbe ohne euch. 
Ich werde 2011 definitiv in guter Erinnerung behalten aber ich bin ebenfalls gespannt auf 2012. So viele Pläne sind bereits gemacht. Nach meinem Abiturabschluss im Juni werde ich erstmal eine Menge Zeit für das Bloggen und alles Modische haben (konkretes über die Pläne, gibt es nächstes Jahr).
Aber bevor wir in ein hoffentlich noch besseres Jahr 2012 übergehen, ein Flashback von 2011.
(Mit Fotos von REMOTE FUTURE und Unveröffentlichte)

Einen guten Rutsch ins neue Jahr! Und alles Gute an euch alle!



































19 comments :

  1. Beautiful photos! Happy New Year!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dir ein fröhliches, atemberaubendes, glückbringendes neues Jahr (:

    Heey (:
    Mein Blog hat eine neue Adresse wär super wenn du sie auf http://mitternachtstraeumerin.blogspot.com umlinken würdest (:

    Viele liebe Grüße Julia ;)

    ReplyDelete
  3. Thank you so much!! :)
    Your blog is so lovely, I'm following you now! Would you do the same if you liked mine? Love your pictures.
    Have a great new year!
    xx

    http://andreainfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. very nice blog! I saw that you're gone from me, if you like we could follow each other, let me know a kiss!
    http://theworldinacloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Danke, danke für deinen lieben Kommentar :D Ich wünsch dir auch ein wunderbares neues Jahr!!

    ReplyDelete
  6. Wow very nice pictures! And great Outfits!!

    Please visit me on my blog:)
    Fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Those are some amazing photos you took in 2011! I hope you have a great new year my girl!

    welivedourlivesinstyle

    ReplyDelete
  8. Great pictures!! I love it :))

    ReplyDelete
  9. happy new year ^^ beautiful photos! Thanks for sharing hun ^^ maybe we can be friends teehee!


    love from the NANA girls xoxo
    http://feedmenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Perfect memories ! Love all of this pictures !
    Maybe We Can follow each other ? :)
    Kiss


    mfashionmyobsession.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dein Header ist der Hammer! :)

    Schoenes neues Jahr dir noch.

    Liebe Gruesse, Magdalena

    ReplyDelete
  12. Happy 2012!!
    i wish you all the best! :)
    looooved the pic from the library with all those books!
    xx jannine

    http://fashionistarg.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lovely photos, you are so pretty. Hope you had a wonderful new year.

    ReplyDelete
  14. Ein sehr schöner Post :)
    Und die Fotos sind so toll!
    Habe ich schon mal erwähnt, dass ich deinen Blog liebe? ;)
    Liebe Grüße

    ReplyDelete
  15. Schöne Bilder. . Asiaten koennts eben :DDDDD

    ReplyDelete
  16. Oh mein Gott, so tolle Bilder (: echt WOW!

    ReplyDelete
  17. toller blog :-) folg dir jetzt :-) würd mich freuen wenn du mir auch folgst :-)

    ReplyDelete
  18. ein wirklich schöner Blog und ich hoffe ihr macht auch dieses Jahr so weiter :) Dann werden die Leserzahlen explodieren!

    ReplyDelete